شوق به عشق ارباب/"با پای دل برای یار" اینجا تعبیر می شود

این روزها که زمین و زمان سرخوش از رایحه حسین شده، گرمای نفس‌ها آمیخته با گرمای هوا عطر حسینی را به خود گرفته، خیل عشاق به شوق وصل یار سوار بر مرکب عشق به سوی میعادگاه روانند و فصل اثبات دلدادگی است، روایت خدمت معلول ایلامی به زائران حسینی دیدنی تر است.

 زمزمه اربعین که شد دغدغه ادای نذر هرساله فکر و خیالش را دگرگون و مثل همیشه شوق زیارت آقا را به دل میلیونها زائر گره و روانه بین الحرمین کرد و جسمش را به مرز رساند تا خدمت هرساله را تکرار و همچون قابی ماندگار هم به میهمانان ضیافت حسینی خدمت دهد و هم آنها را به تماشای توانایی و عشقش به ارباب بنشاند.

با کوله ای کوچک و ویلچری که راه را برایش می پیماید راهی مرز مهران شده و با استقرار در موکب خادمین سیدالشهدا بهزیستی آمده مثل سایر عشاق حسین سهمی در خادمی اربابش داشته باشد.

"ولی حامی" از افراد دارای معلولیت جامعه هدف بهزیستی که بر اثر حادثه دچار معلولیت ضایعه نخاعی شده چند سال است بجای رفتن به زیارت آقا در ایام اربعین مهارتش که تعمیر ویلچر و وسایل توانبخشی سالمندان و معلولان است را در خدمت به زائران حسینی بکار می گیرد.

حضور شبانه روزی این عاشق حسینی در موکب سیدالشهدا(ع) اداره کل بهزیستی ایلام در مرز مهران با گرمایی که تا ۵۰درجه هم می رسد و خدمت به میهمانان ضیافت اربعین رنگ اخلاص و عشق حسینی این موکب در کنار سایر مواکب و خادمان حسینی را پررنگ تر کرده است.

فردی که با وجود معلولیت شدید جسمی اما نذر خدمتش به زائران را همه ساله در ایام اربعین ادا و اینگونه حامی دیگران می شود.

همه ساله با اقدام ارزشمند این معلول خادم حسینی در موکب اداره کل بهزیستی ایلام خدمات تعمیر وسایل توانبخشی زائران حسینی انجام می شود.

آزاده خرم

کد خبر 115505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد